SKRÄDDARSYDD UTBILDNING

En skräddarsydd utbildning är en utbildning som utgår från ditt schema. Vi hittar ett upplägg som passar dig som vill köra och studera i egen takt. Vi anpassar lektionerna efter din tid och planering, där en ordinarie körlektion består av 80 minuters körning.

Vi ser till att du efter kursens gång har de kunskaper som krävs utav en bra bilförare. Detta inkluderar naturligtvis både kör- och teoriprovet. Upplägget kan variera beroende på hur dina möjligheter till privat övningskörning ser ut. Övar du mycket hemma behöver du naturligtvis inte lika många lektioner på trafikskolan. Vi rekommenderar dig som elev att ha en genomtänkt struktur och en god planering, så att vi kan genomföra utbildningen på bästa möjliga sätt.

Skicka förfrågan

[recaptcha]