Boka din startlektion hos oss!

699:–

Under startlektionen berättar vi hur det går till att ta körkort hos oss på Ekmans bilskola. Vi kontrollerar vilken nivå du befinner dig på för att kunna ge dig den bästa rekommendationen för hur du ska ta ditt körkort.

Efter lektionen tar vi fram en skräddarsydd plan som stämmer överens med din nivå och kunskap och rekommenderar lämplig kurs eller paket.

Startlektionen-för din trygghet!

Boka nu

Varför en startlektion?

Startlektionen är till för din trygghet och ekonomi.

Vi på Ekmans vill gärna veta vilka förväntningar du har på oss som trafikskola och på utbildningen. Detta för att kunna rekommendera rätt kurs för din körkortsutbildning. För att avgöra vilken nivå du ligger på, erbjuder vi en kraftigt rabatt på första körlektionen.

Efter lektionen, skapar vi en personlig plan med instudering av teori, bokning av körlektioner, riskutbildningar samt kommande teori- och körprov.

En startlektion varar i cirka 80 minuter och utgår från trafikskolan. Vi kan endast erbjuda en startlektion/individ.